sweet home

Hej bloggen, nu är jag hemma från dansen. Och det var väll kul de, bara att jag inte var där förra gången så jag kunde inte slutet. Men annars var det funni. Just nu sitter jag och sjunger och tränar på min låt som jag ska sjunga på lunch konserten. Och den är tydligen nästa vecka och jag kan typ inte ens texten helt! Haha lite panik där. Ja, så det är ju bara att börja träna. Och det här med att jag skulle sjunga och lägga upp på bloggen, Nicole har ju råkat göra sönder min kamera.. Hehe älskling då. Haha, så den är sönder. Och jag har hennes så länge och det ljudet är verkligen inte bra. När jag tex tar höga toner så försvinner hela ljudet. Så jag ska försöka låna någon kompis kamera så fort som möjligt och spela in när jag sjunger. Men det kan ta några dagar till. Det var väll det just nu iallafall. Uppdaterar senare. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0