onsdag

Hej bloggen, eftersom det inte går att ladda upp mina bilder så får jag göra ett inlägg utan bilder. Idag så slutade vi klockan 2. Och jag och Nicole skulle träffa Vega klockan 4. Och Nicole hade dessutom glömmt sin mobil hemma. Så hon skulle åka hem och hämta den. Och medans det så åkte jag och Sanne till t-centralen och åkte till hemköp och köpte lite mellanmål. Haha, jag köpte 1 liters yougurt, en banan och en macka. Haha! Men jaja, då åkte jag och Sanne till slussen och träffade Niki. Sanne skulle alltså vara med Niki. Efter en stund så blev klockan kvart i fyra. Och då mötte jag upp Nicole i t-centralen och sedan åkte vi till Rådmansgatan och åkte till Franska skolan för att möta upp alla. Det gjorde vi också. Och vi bestämmde oss för att åka till Gallerian och fika. Men Ebba gick typ efter 10 minuter för hon hade jätte ont i huvudet och det var ju synd. Men Olivia och Vega var ju iallafall kvar! Så ja, vi gick till cafét i gallerian och jag tog lite te bara. Med lite vispgräde i.. Oups fy på mig. Haha, nej men sedan så blev det lite galet. För då blev Vega på sitt hyper humör och aa, vi borde inte gå in på detaljer men det var iallafall skiit kul. Haha! Lite senare skulle alla åka hem. Och det var väääärldens äckligaste peddo killar som följde efter mig och Olivia från gallerian till åhléns. Jag orkar inte berätta hela historien. Men det var verkligen hur äckligt som helst. Hatar äckel peddon! Blääääk. Haha, men det var jätte kul med Vega och Olivia idag iallafall och vi måste börja träffas oftare vi tjejer! Pusspuss Cya



Hahahaha, vega galning!
Haha, och så ha jag EN bild från idag! Som dessutom jag tog från Vegas blogg. Haha cp kamera sladd.

Kommentarer
Postat av: vega karlsson

Hahaha! Det var skit kul!

Jaaa vi måste träffas mer, puss <3

2010-03-10 @ 21:23:13
URL: http://makeupbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0