money money money

Jag har pengar-brist! Det är jätte mycket kläder och grejor jag vill köpa.. Och jag har inga pengar! Och när jag väl får pengar igen så måste jag börja spara till sommaren. Blä vad jobbigt! Jag önskar jag vann på lotto eller något.. Fast det är en sak som är bra. Jag och min vän Nora hittade värsta väskan på tunnelbanan med typ dator, bilnycklar och viktiga papper och allting i. Så vi ska ringa ägaren imorgon.. Och då kanske vi får HITTELÖN! Yippey.. Eller kanske får? Nej nej. Jag kommer kräva hittelön. Hehe, men ändå är det jätte mycket jag vill köööööpa! Cow shit



Peeeeeeeeengar! Och visste ni att jag är släkt med Selma Lagerlöf (hon på tjugan) Fett ballt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0