lär känna mig

PERSONLIGT
Namn: Elle
Födelsedag: 20 augusti
Smeknamn: Nej
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunette
Längd: Snart 1.70
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda: Japp
Dålig vana: Har ingen sån

FAVORIT
Färg: Alla färger :)
Sport: Dansar
Godis: Nej, inte nu längre
Affär: Många
Helgdag: Fredag och lördag
Årstid: Sommar såklart?!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Nja, nej.. Jo!
Rymt hemifrån: Hehe
Sovit utomhus: Yes, many times
Spytt i skolan: När jag var liten.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Aa, verkligen
Varit på scen: Jadå
Retats: haha ja

DU
Svär: Ibland
Sjunger bra: Haha nja
Duschar dagligen: Ja eller varannan
Vill gifta dig: Såklart!
Kommer överens med dina föräldrar: Oftast
Äger en ipod: Nej, jag glömmde min i Spanien i ett omklädningsrum
Sover med gosedjur: Nope snope!

KAN DU
Gå ner i splitt: Spagat, om jag är lite uppvärmd
Skriva med båda händerna: Kan, kan jag
Vissla: Japp
Blåsa en bubbla: Yes mam
Ha dina ögon i kors: Hihi ja
Nudda näsan med tungan: Noo

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Mami
Du pratade i telefon med: Mormor, som fyller år!
Du kramade: Hedvig
Du skällde på: Kommer minns inte, mamma säkert. Tihi!
Du sportade med: Nina.

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Idag
Filmen du såg: World Trade Center

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Snö, ett träd och lite hus
Lyssnar du på musik nu: Ja spotify
Vad har du på dig: Leggings, tröja och halsduk
Vad är det på din musmatta: Jag har bärbar

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: Ingen alls
Dricker du mjölk: Nja, ibland. Föredrar vatten
Person du hatar mest: Banan
Vad borde man uppfinna: Allt bra som dem inte har uppfunnit, clever!
Är du ett hälsofreak: Öh haha, jag? Tror inte det :)
Vilket är det värsta vädret: Snö/slask/regn äckel vinter

Cya

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter du ella eller elle på riktigt?

2010-03-10 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0