det visste ni inte

5 saker ni inte visste om mig...

• Jag kan stoppa in örat i örat! Det låter lite wierd, men jag har hållt på med mina öron sen jag föddes. (Det har varit som en snuttefilt). Därför är dem som gummi och väldigt viga. Så ja, jag kan stoppa in örat i örat! Kan göra en video någon dag när ni får se det!

• Jag är jätte pedant. Jag har faktiskt ingen aning, det kan till och med bli lite jobbigt ibland. Jag måste alltid ha perfekt i mitt rum osv. Och när jag skriver i skolan så måste det alltid vara perfekt. Man tror inte att jag är sån, men joo det är jag.. Haha!

• Jag har väldigt lätt för att kissa på mig, hahahah! Alltså när jag får garvanfall! Inte typ när jag sover eller helt plötsligt. Utan oftast när jag ligger ner och får största garvanfallen. Eller när jag måste springa för livet och garvar samtidigt. Haha, vet inte varför jag skriver det i bloggen. Men ja, jag ser det mer som en kul grej! Hahahaha..

• Jag är en riktig liten tjockis, haha. Jag kan äta hur mycket som helst. Man kanske inte ser det så mycket på utsidan men jag äter iallafall väldigt mycket! Hahaha, jag är ett litet matvrak!

• Jag tror på andar och krafter. Har själv vart med om konstiga saker, så jag är rätt säker. Universum tar ju aldrig slut, människor föds.. Och bara dem två exemplaren är jätte konstiga! Så varför skulle det lika gärna då inte kunna finnas tex andar? Haha skumm jag är..

Kommentarer
Postat av: Petronella

haha! ja kom ihåg på ditt land när ja klippte mity hår! du kissa på dig av skratt! hahah! :D

<3

2010-03-05 @ 00:14:02
Postat av: nikki

"Eller när jag måste springa för livet och garvar samtidigt" Haha..

2010-03-05 @ 08:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0