mellis och company

Hej bloggen, just nu ligger jag i sannes säng och vi har varsin data i knät. Mys pys, haha. Börjar bli lite trött dessutom. Vill ha lov igen. Hatar att man måste gå upp typ sju varje morgon och dö. Det känns som man går upp mitt i natten och ska flyga utomlands. Japp, jag tycker verkligen att den här mörka och tråkiga årstiden kan försvinna nu. Haha jaja, även fast jag är trött så är jag jätte glad. Man kan ju inte vara något annat en glad när man är med lilla Sanne?! Tss, nu kommer till och med en liten bild från när vi käkade mellis idag...
Om ni undrar vad vi gör så öppnade vi fönstret och satte på radion och ställde oss och sjöng och dansade för fulla muggar. Med fjädrar i håret och solglasögon, hahaha. Herregud, vi är roliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0