fredag/lördag

Godmorgon bloggen, först kan jag ju bara säga att jag har halsfluss och de är verkligen för jävligt och äckligt. Kan knappt äta något utan att det gör hur ont som helst. Helt ärligt så har jag aldrig haft så här ont i halsen. Jag kan inte ens svälja vanligt saliv utan att nästan börja böla för att det gör så ont. Och grejen är den att det är spooortlov! Och jag får inte vara sjuk nu! Jag fååår inte. För halsfluss smittar nämligen. Så om jag ska sitta inne hela sportlovet så vet jag inte vad jag ska göra. Iallfall, i fredags/lördags så sov ju jag, Nicole och Sanne i Nikis lägenhet på söder. Det var verkligen en kväll jag aldrig kommer glömma. Så jag tänkte lägga ut lite bilder från då..







Har just nu inte så många, men det kommer kanske fler från dem andra.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: emma

Haha, med tanke på bilerna.. inte konstigt att du har halsfluss. :P Krya på dig <3

2010-02-28 @ 21:57:11
URL: http://levsomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0