seven eleven

Hej bloggen, idag har jag och Sanne praoat på seven-eleven. Det var fett kul. Vi var där åtta och då fick vi göra väldigt mycket, typ fylla på lager, baka muffins, torka golv, fylla på tidningar osv. Det var skit kul. Men ändå jobbigt. Sen gick vi och käkade Max.. Haha fetton. När vi kom tillbaka så var det en annan kille där. Och han var fett tung. Haha, han var verkligen as skön. Vi behövde inte göra någonting. Vi stog och snackade med honom typ hela tiden och så fick vi också brownies. Sen vipps så var klockan fyra, och så slutade vi. Asså fatta? Vi jobbade i 8 timmar? Och vi ska jobba exakt samma tider imorgon också. Och då kommer det vara en skit sträng kille där, så vi kommer dö till slut. Nej, men det kommer vi klara lätt som en plätt! Hihi... tror jag..


..
Thanks heaven, for seven eleven!
Btw, jätte gammal bild på mig och lilla Sanne. Och någon konstig effekt.
Men jag orkar inte fixa det just nu. Så här har ni, söta lilla Sanne, och.. ja? Jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0