kläder

Hej bloggen, nu sitter jag hemma och har precis käkat middag. Idag var jag Sanne och Nicole i Liljeolmen och kollade runt lite bara. Och jag måååste köpa någonting, för jag har klädbrist! Men jag hittade såklart ingenting. När jag väl hittar något jag tycker är skit snyggt.. Då är det såklart för dyrt. Jag längtar så mycket till våren nu, tills all jävla snö försvinner. Då man kan ha skinnjacka, converse, halsdukar osv.. Jag hatar att gå runt i stor dun jacka och uggs? Jag hatar verkligen uggs. Eller äkta uggs är skit fint. Men oäkta? No way. Jag har nämligen oäkta och nej fyfan! Dem blir helt vita eftersom när man går i snön som är saltad så kommer det salt på skorna och då får skorna vita fläckar på sig som ser ut som s****. Japp, så jag dissar alltså uggs. Och som sagt så har jag klädbrist just nu så jag måste gå ut och shoppa så fort jag kan. Och jusste! Jag ska börja äta nyttigt också. Nu ska jag verkligen det. Är inte så bra på det. Hahah, men nu fan kör vi! Puss på er.


Btw, så älskar er mest på jorden. Ni är allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0